Oprócz tego, że biuro stanowi miejsce pracy i rozwijania biznesu, jest także wizytówką firmy. Zajmuje wysokie miejsce wśród czynników mających wpływ na sukces lub porażkę marki – zwłaszcza jeśli obsługa wymagających klientów i partnerów biznesowych jest ważną częścią jej działalności.
Biuro jako narzędzie marketingowe
Biuro jest elementem marketingu firmy, ponieważ kreuje jej wizerunek i wiarygodność w oczach pozyskanych i potencjalnych klientów. Biuro, w którym znajduje się siedziba firmy, jest elementem pierwszego wrażenia, jakie robi marka. Biuro jako forma komunikacji niewerbalnej ze środowiskiem biznesowym pokazuje nie tylko poziom profesjonalizmu i jakość usług, ale i charakter, kulturę oraz wartości firmy. Jest także dowodem na to, że firma istnieje naprawdę – ma swoją siedzibę i zespół pracowników.
W dobie firm internetowych oraz popularnej pracy zdalnej – firmy, aby być postrzegane jako profesjonalne, coraz chętniej spoglądają w stronę przestrzeni coworkingowych oraz na mniejsze przestrzenie modułowe i opcje najmu krótkoterminowego. Nie bez znaczenia jest fakt, że takie przestrzenie biurowe mogą być pokazywane w mediach społecznościowych i na stronie internetowej najemcy.
Gotowe moduły biurowe w krakowskim obiekcie Bronowice Business Center 11 wyglądają profesjonalnie, estetycznie i atrakcyjnie, stanowią dobre tło dla stacjonarnej i wirtualnej prezentacji produktów i usług – dla contentu wizualnego publikowanego w Internecie. Mogą być także miejscem organizacji eventów, spotkań, szkoleń, konferencji z klientami i partnerami biznesowymi. Wysoka estetyka i nowoczesność biura, ale też lokalizacja w COB Krakowa wzmacnia reputację firmy, buduje zaufanie i lojalność wśród obserwatorów, klientów, dostawców.
Biuro jako gwarancja wiarygodności
Ulokowanie biura w biurowcu cieszącym się renomą jest gwarancją wiarygodności firmy na rynku. Atrakcyjny adres w biznesowej dzielnicy zwiększa prestiż marki i wzmacnia jej profesjonalny wizerunek, co w konsekwencji przyciąga klientów. Bardziej uwiarygadnia firmę niż zarejestrowanie jej siedziby pod adresem domowym. Ma również wymiar praktyczny – jeśli do biura jest wygodny dojazd – również komunikacją miejską, ma ono połączenie z centrum i drogami wylotowymi czy lotniskiem jak krakowski biurowiec przy Jasnogórskiej, to oznacza, że do firmy łatwo mogą się dostać klienci i partnerzy biznesowi nie tylko z innych miast, ale też z całego świata.
Funkcjonalne i dobrze wyposażone biuro dowodzi stabilności finansowej firmy, a także stanowi komunikat mówiący, że marka się rozwija. Oferuje odpowiednie warunki do pracy, co wpływa na kreatywność, produktywność i efektywność pracowników oraz jakość świadczonych usług czy sprzedawanych produktów.
Biuro usprawnia procesy w firmie
Gotowe moduły biurowe w biurowcu BBC 11 zostały odpowiednio zaprojektowane i wyposażone w niezbędne narzędzia, co ułatwia efektywne zarządzanie marką. Skutkuje to usprawnieniem głównych i pomocniczych procesów w firmie. Dzięki temu biuro staje się sposobem na tworzenie unikalnego schematu funkcjonowania organizacji.
To przestrzeń biurowa stanowi centralne miejsce działań biznesowych i jako punkt współpracy, integracji i wymiany idei między pracownikami prowadzi do innowacji i rozwoju marki. Scala różne obszary działalności firmy, stymuluje wyobraźnię i pomysłowość członków kadry. Obecność w pełnej nowoczesnych udogodnień siedzibie firmy pomaga im skoncentrować się na zadaniach i obowiązkach, czyli rozwijać biznes.