Biura na wynajem. Dlaczego warto skorzystać z pomocy profesjonalistów, szukając biura dla swojej firmy?

Wynajem biura, choć najczęściej świadczy o rozwoju i jest procesem ekscytującym, wiąże się z koniecznością podejmowania naprawdę poważnych decyzji. Nowe biuro to nowe zobowiązania finansowe to także ważny element wizerunku firmy oraz nowe miejsce pracy dla kilku lub wielu osób. Zły wybór może mieć poważne konsekwencje. Dlatego, szukając biura na wynajem, warto skorzystać z pomocy profesjonalistów. Co można zyskać?

Niezależnie od tego, czy jest to pierwsza siedziba firmy, kolejna lokalizacja, świadcząca o rozwoju czy jej zmiana, wynajem biura potrafi być procesem wymagającym czasu, zaangażowania i zrozumienia potrzeb nie tylko firmy, ale także zespołu współpracowników. Lista może być naprawdę długa i nie trudno przegapić na niej istotny szczegół. A to może mieć mniej lub bardziej poważne konsekwencje w przyszłości. Angażując w proces wynajmu biura pracowników, niepotrzebnie zostają oni oderwani od codziennych obowiązków zawodowych, co może generować dodatkowe napięcia i stres.

Dlatego, chcąc wynająć biuro, warto skorzystać z pomocy profesjonalistów. Co można zyskać? Osoby, które na co dzień zajmują się wynajmem nieruchomości biurowych, dobrze znają aktualną sytuację rynkową i potrafią przewidzieć nadchodzące zmiany. Dzięki temu mogą w sposób optymalny dopasować wielkość i lokalizację nowego biura do potrzeb i budżetu najemcy. Co więcej, niejednokrotnie, lepiej od najemcy wiedzą, jaka infrastruktura jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania biura w konkretnej branży, przedstawią więc wyłącznie najlepsze dostępne oferty. A dzięki dobrej znajomości rynku mogą zaproponować i doradzić zarówno biuro o najwyższym standardzie w klasie A i lokalizacji w Centralnym Obszarze Biznesu, jak i wysoki standard w przystępnej cenie, czyli biurowce klasy B. To nie wszystko. Taki doradca może nie tylko podpowiedzieć, która powierzchnia biurowa naprawdę jest warta swojej ceny, ale także negocjować z właścicielem budynku warunki umowy oraz warunki finansowe, co wielokrotnie prowadzi do sporych oszczędności.
Współpracując z biurem nieruchomości, można również liczyć na pomoc w przeprowadzce czy aranżacji wnętrz nowego biura. Dzieje się tak, ponieważ biura nieruchomości współpracują z architektami, firmami transportowymi, a nawet sklepami meblowymi.

Należy wiedzieć, że współpraca z doradcą reprezentującym biuro nieruchomości komercyjnych jest bezpłatna dla najemcy. A jego wynagrodzenie pokrywa właściciel budynku biurowego. W żaden sposób nie wpływa to jednak na wysokość czynszu oraz prowadzone w imieniu najemcy negocjacje, ponieważ współpraca z biurami nieruchomości jest stałym elementem strategii marketingowej właściciela budynku.

Jeśli tak jak w przypadku MIX BIURA właściciel budynku jest również jego zarządcą, opisane powyżej procesy stają się jeszcze prostsze. Oddając poszukiwania nowej powierzchni biurowej w ręce profesjonalisty, przyszły najemca może mieć pewność, że nowe biuro spełni jego oczekiwania i potrzeby, wspierając dalszy rozwój i budując pozytywny wizerunek firmy.

Telefon
+48 12 266 37 53,
+48 608 594 432,
+48 606 194 285
E-mail:
wynajem@mixbiura.pl